En we gaan nog niet naar huis!!

31 mei 2013 - Nullagine, Australië

Lieve familie en vrienden,

We zijn inmiddels al bijna 8 maanden aan het rondreizen in het prachtige Australie en ondanks het feit dat we jullie natuurlijk enorm missen zijn we hier zo aan het genieten dat we hebben besloten om voorlopig nog niet naar huis te komen. (eigenlijk moeten we nog langer door werken om genoeg geld te verdienen zodat we onze reis kunnen afmaken)
Hierbij willen wij dus even officieel aankondigen dat wij ons verblijf in australie met 3 maanden gaan verlengen! yaaay!!! dus het spijt ons zeer maar wij zullen met de feestdagen heelaas weeeeeer niet in Nederland zijn.
Dit jaar gaan we WEL eindelijk oud en nieuw in Sydney vieren. wij hopen dat jullie dit begrijpen en ons steunen in onze beslissing ondanks jullie begrijpelijke verdiet en gemis.

Dikke kus en knuffels Saphira en Rianne

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. K. Schenk-Sulyok:
    31 mei 2013
    Ach ja, wij wisten het al, maar wij gaan je zeker nog wat langer missen. Werk ze en tot gauw. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  2. Ger:
    31 mei 2013
    Weet je we kunnen zeker nog even genieten van jullie verhalen maar voor het thuisfront zal het niet leuk zijn maar eens komen jullie weer terug en dan vier je alles maar even .gr
  3. Amber:
    3 juni 2013
    Het gemis blijft altijd of het nu 1 jaar is of 1,5 jaar, doe lekker wat goed is en geniet want zo snel zo'n reis maken doe je niet vaak, Dus toppertjes follow your hearts en inderdaad jullie komen wel weer een keertje yeahhhh

Dikke kus
  4. Jurendi:
    5 juni 2013
    Ik ben het volkomen met de rest eens! Geniet ervan!