Niets zo veranderlijk als een reiziger

8 juli 2013 - Nullagine, Australië

Lieve allemaal,

Jullie zijn natuurlijk pas net bijgekomen van het bericht dat we nog langer wegblijven... En dan komt dit bericht...
Het 3 maanden plan is in het watergevallen door een Visum probleem dus gaat helaas niet door. Maar...
We zijn Saphira en Rianne niet als we niet meteen met een ander geniaal plan op de proppe komen zetten.

Het goeie nieuws is: We komen naar huis!! Als het goed is staan we ergens 17 Oktober op Schiphol.
Het slechte nieuws is (goed voor ons): Na 7 weken gaan we weer terug naar Australie!!!!

We zijn nog lang niet klaar met dit prachtige land en daarom gaan we op ons 2nd year visa nogmaals Down Under. Dit keer is er echter 1 kleine verandering... We nemen ons lieve vriendinnetje Linda ook met ons mee!!!
Ons travel team wordt dus gezellig uitgebreid!!! We hebben er weer super veel zin en maak je geen zorgen, dit is plan staat zeker vast. We zijn bezig de tickets aan het vast zetten en de laatste maanden strak aan het inplannen.

Heerlijk 3 weken naar Nieuw Zeeland, 3 dagen Bangkok, dan lekker naar huis en daarna... Back to the Oz met Linoe erbij.
Dat staat in ieder geval vast en wat er dan allemaal weer gaat gebeuren? Wie weet!? Niets zo veranderlijk als een reiziger ;)

1. K. Schenk-Sulyok:
    8 juli 2013
    Zo, weer wat van jullie gelezen, gelachen en gezucht. Gelukkig dat maar dat Peet en ik het maar bleven uitstellen; eerst Thailand toen New zeeland. Jullie komen even thuis, lekker hoor, 17 Oktober staan wij ook ergens op Schiphol. Maar eerst wil ik wel al je reisblogs lezen hoor. En ik wil ook wel eens weten waar Barry is, hahahahahahaha.
    heel veel knuffels en kusjes, Mam
  2. Rianne:
    9 juli 2013
    Haha nou we hopen Barry weer in Melbourne te vinden. En anders... dan weten wij ook niet meer waar Barry is!!! Hahaha we denken dat hij de Bush niet zo leuk vond en dus maar in de grote stad is blijven hangen om lekker te feesten ;) xxxx
  3. Amber:
    9 juli 2013
    Fijn dat jullie toch nog even thuis zijn en dan weer down under gaan xxx
  4. K. Schenk-Sulyok:
    10 juli 2013
    ik denk dat ik alvast een dag eerder naar schiphol ga. voor de zekerheid, hahaha
    xxxx pap
  5. Ger:
    16 september 2013
    Hallodaar.

Heb de veralen wederom gelezen zewaren super maar wat zeker super was dat waren alle foto,s deze vond ik echt gaaf.