Kiten: Stan

6 februari 2013 - St Kilda, Australië

Gelukkig kunnen we nadat we zo hard hebben gezocht naar een baan ook weer wat leuks doen.
Onze 2de les Kiten staat gepland voor vandaag en we hebben een extra half uur van de vorige keer! Uiteraard zijn wij door alle werkbezigheden wel te laat... Ik moet zeggen dat ze daar niet echt blij mee zijn maar na uitgebreide excuses worden we toch vergeven. Chris is al bezig want die was wel op tijd. (Arme lieve schat heeft ons vreselijk gestalkt om te proberen om ons toch op tijd bij de Kite Republik te krijgen, helaas, iets slechte planning en openbaar vervoer...)

Terwijl we ons super charmant in ons wetsuit staan te hijsen komt ‘Stan’ uit het water lopen. Ook weer een super lekkerding, lekker gebruind, goed lichaam, je kent het wel. Hihihi *zucht* hihihi *zucht*.
Stan vraagt ons waar we vandaan komen en het hele riedeltje. Als ik vraag waar hij vandaan komt, krijg ik een heel verhaal over dat hij uit Australië komt en een beetje de wereld rond reist. Dat van de wereld rond reizen dat geloof ik wel maar mij neemt hij niet in de maling, ik hoor een bekend accent. Dus ik zeg: “Well, that is a lovely story. But you are actually also from Holland.”
Volgens Stan heb ik het helemaal fout. Hij is een echte Australiër. Saf en ik zijn er echter van overtuigd dat hij gewoon een Nederlander is en proberen hem uit de kast te lokken.
Even later zegt Saf in het Nederlands: “Hij lijkt een beetje op Mettin.” Ik heb Mettin nog nooit van me leven gezien maar grijp meteen mijn kans en zeg terug in het Nederlands terwijl ik Stan goed in de gaten hou: “Ja alleen dan een stuk minder aantrekkelijk.”
Whahahahaha zijn gezicht!!! Boekdelen!!! Valt hij daar toch even mooi door de mand!!!
Saf en ik liggen helemaal in een deuk, ja ventje zo makkelijk hou je ons niet voor de gek.

Als we onszelf compleet hebben aangejurkt liggen we helemaal in een deuk. In wetsuit met diaper en reddingsvest aan en als kers op de taart ook nog zo een mooie rooie helm. We bedenken meteen even een nieuwe reclame voor Huggies. “Huggies omdat wij denken zoals een baby denkt.” En dan heel charmant met je diaper-kont schudden. De diaper is ook zeer geschikt voor het ‘sexy and I know it’ dansje. Het is meteen een hit en we komen er later zelfs mee op de Kite Republik facebook site. Yes, we make an impression everywhere we go, the question is: what kind of impression ;).

1. Ger:
    16 september 2013
    Supe verhaal was dit heb genoeten van het geen jullie mee maken.
    Gr Ger